ایجاد کاربران برای برنامه React
نوشته شده توسط : عباسی

ممکن میباشد تعجب نمایید: چطور طراحی اپلیکیشن در مشهد می توانید یوزرها مجاز را به رایا پارس اپلیکیشن application خویش اضافه نمایید؟ با Auth0 دو آیتم دارید. آیتم اولیه که رایج‌ترین آیتم میباشد، این میباشد که اذن دهید بازدیدکنندگان خودشان به وسیله ارائه هیبت تصویب‌اسم که Auth0 نشانه می دهد یا این که با گزینش یک کدام از ارائه‌دهندگان تشخیص نام و نشان چندگانه که به راحتی میتوانید در نرم‌افزار Auth0 خویش تهیه و تنظیم فرمائید، تصویب‌اسم نمایند.

آیتم دوم این میباشد که یوزرها از روش داشبورد Auth0 به طور دستی تصویب‌اسم نمایند. می توانید این شغل را با رفتن به ورقه Users در مدیر داشبورد Auth0 اعمال دهید. در آنجا بایستی روی دکمه Create User در کناره سمت راست بالا کلیک فرمایید. این فعالیت سبب ساز می‌شود داشبورد فرمی را نشانه دهد که اعتبار کاربری نو را ارائه دهید.

 

رئیس Sessionها در اپلیکیشن React

تا اینجا شما صرفا نرم‌افزار‌ای را دارید که هنگامی یوزرها به برگه اساسی دسترسی پیدا می‌نمایند، به کاغذ ورود هاست Auth0 هدایت می گردند.

حتی در صورتی یوزرها تا قبل از این احراز نام و نشان گردیده باشند، برگه مهم شما آنان را مجدد به کاغذ ورود هاست Auth0 هدایت می‌نماید. این فعالیت صورت میدهد چون اپلیکیشن شما یک درخواست سوای شرط برای احراز نام و نشان مخاطب داراست. برای رفع این رینگ بی‌غایت، نیاز به طریق‌ای برای ردیابی کاربرانی که احراز نام و نشان گردیده‌اند و نشده‌اند، دارید. به عبارت دیگر، بایستی session یوزرها را روی نرم‌افزار React خویش در دست گرفتن فرمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: